
Fa uns dies vam tenir una reserva especial: ens demanaven per visitar el ramat d’Estac i la formatgeria Casa Mateu. Van veure al nostre web la nostra proposta dels Sabors de muntanya i els va interessar!
Vam entrar a la granja i vam voltar prop de les ovelles i cabres. Ens vam explicar com s’organitzen, com mengen, com les separen per sortir a aviar, com les ‘afillen’ quan tornen… Al migdia pugen cap a la muntanya, cada dia un recorregut diferent, i fins al vespre no tornen. Sigui el dia que sigui i faci el temps que faci, una feina dura i sacrificada.
És per això que considerem interessant mostrar-la!
A la tarda, la visita va continuar a la Formatgeria Casa Mateu, on van aprendre els secrets de la producció de formatge artesà i iogurt d’ovella.
Deixar comentari